U heeft uw bedrijfsgegevens op onze website achtergelaten omdat uw meer wil weten over het samenwerken met ons.


Wat wij vragen in die samenwerking is dat u bij een boekingsgesprek voor uw locatie ons promoot. U neemt onze photobooth mee in uw gesprek met uw klanten. Wanneer uw klanten dan kiezen voor onze photobooth op hen feest doet u de boeking voor hen. U doet die gewoon via onze website met uw gegevens. Tijdens het doorlopen van de reservering vult u de kortingscode in die u van ons krijgt. De klant betaald aan u het bedrag zoals vermeld op onze website en wij sturen u een factuur via de mail ongeveer twee weken voor de gereserveerde datum en dient ook voor die tijd voldaan te zijn. Bij de opmerking kunt u de contactgegevens vermelden van uw klant. Wij kunnen dan met hen de wensen voor het ontwerp van de fotostrip bespreken.


Let op: Wij rekenen geen reiskosten binnen Zuid-Holland. Buiten Zuid-Holland houden wij onderstaande berekening aan.

  • Zone 1 tot 100 km enkele reis €30,-
  • Zone 2 tot 150 km enkele reis €50,-
  • Zone 3 tot 200 km enkele reis €80,-
  • Zone 4 meer dan 200 km enkele reis €100,-

Gerekend vanaf Vlaardingen naar locatie enkele reis. Neem dit mee in uw berekening van uw klant.


Wat levert het u op?
Dat is afhankelijk hoeveel boekingen u voor ons reserveert.
Uw begint met 10% korting.
Vanaf 5 reserveringen p/j wordt dat al 15%
En bij 10 reserveringen p/j krijgt u 20%.


Dus concreet:
Uw reserveert voor uw klanten bij ons de photobooth op onze website.
De klant betaald aan u het reguliere bedrag. U betaald aan ons het voor u geldende gereduceerd bedrag.


Nog steeds geïnteresseerd?
Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.
Heeft u al vragen of opmerkingen kunt u ons ook al vast een mail sturen.
Ons mailadres: info@selfiesbooth.nl
Wij hopen op een leuke samenwerking met u.